РИЗЬКИЙ МЕТОД ЗАГАРТУВАННЯ

Метод розроблений спеціалістами в м.Рига в 1996 році, класифікується як спеціальна загартовуюча процедура (певний час, відповідні умови, обладнання). У поєднанні із обв’язковим повсякденним загартуванням природними силами (раціональний одяг, оптимальний температурний режим, аерація, місцеві обливання) становлять 2 види загартування і мають на меті – зміцнити здоров’я дитини, підвищити працездатність організму.

Практично ризький метод використовується для системного загартування дошкільників, зміцнення імунітету, заходи стимулюють захисні сили дитячого організму до несприятливих змін навколишнього середовища.

Розпочинати загартовуючі заходи рекомендується з 15 жовтня і продовжувати до початку літнього оздоровчого періоду 15 травня. Найсприятливіший час доби - після денного сну, температура приміщення 20–22°С.

Методика передбачає використання наступного обладнання:

· Сіль для приготування 10% розчину повареної солі

· 3 полотна довжиною 1,2 – 1,5 м., шириною 70 см.

· 2 відра промаркованих для розчину та води

· 3 ребристі килимки довжиною 1,2 – 1,5 м

· Сухий килимок звичайний

· Термометр для води.

Методика проведеня Ризького загартування

Вихователь разом з помічником після денного сну в спальній кімнаті готують дві ємкості: 1) відро з розчином 1 кг солі в 10 л води 39-40° С 2) відро з гарячою водою 39-40° С

Розподіляють дітей на підгрупи по 4 – 5 чоловік і послідовно босоніж проводять кожну групу, 3 рази повторюючи

3 етапи ризького методу

1. Змочують перше полотно в розчині солі і викладають на перший ребристий килимок 2. Змочують друге полотно в гарячій воді і викладають на другий ребристий килимок 3. Викладають третє сухе полотно на звичайний сухий килимок

· перед проходженням кожної наступної групи дітей два полотна знову змочують у відповідних ємкостях, з відповідною температурою

· діти, які прийшли після хвороби йдуть у першу чергу (ослаблені одразу після вставання з ліжка, поки полотно гаряче, не затримуючись одягаються)

· значно підвищується оздоровчий вплив методу на організм дитини у поєднанні з наступним проведенням гігієнічної гімнастики в групі після одягання.

/Files/images/2.gif/Files/images/SAM_3073.jpg/Files/images/SAM_3074.jpg/Files/images/квіти.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 372